Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

GUEST RELATION OFFICER

  • Thanh Hóa
  • Nhân viên
  • Nhân viên chính thức
  • Đại học
  • 1 - 3 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Du lịch
  • 2
  • 13/03/2019

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

Basic Functions: To ensure the guests are 100% satisfied, providing a warm, friendly welcome and a fond farewell to all guests. Doing a multi-role as an information provider, diplomat, salesperson, hotel representative, and public relations agent and that has to be the utmost politeness, efficiency and friendliness as we aim to continually exceed our guests‟ expectation.

 

Duties and Responsibilities:

§ Arriving at work on time in the uniform provided, ensuring a neat and tidy appearance, according to the employee handbook.

§ Developing a close and harmonious working relationship with other departments.

§ Attending training sessions and meetings as required.

§ Anticipating guest need and handle guest inquiries in a helpful and attentive manner.

§ Being knowledgeable on all facts of the hotel products, including room types, room rates, relative features and facilities, food and beverage outlets and promotions, spa and health club, and other properties.

§ Having a complete knowledge of company policies and procedures.

§ Completing all shift duties as outlined on shift check list prior to the end of shift.

§ Monitoring daily arrivals ensuring all requests are carried out wherever possible and all realistic expectations are met and ensure all reservations are honored.

§ Conducting room and public areas inspections as required.

§ Greeting and acknowledging all guests.

§ Welcoming all guests in a polite and friendly manner.

§ Suggesting alternatives to meet customer needs and expectations.

§ Thanking and inviting our guests to return.

 

 

§ Carrying out other duties as directed by the supervisor.

§ Receiving, handling and replying guest messages, mail, voice mail and faxes in an efficient, timely manner as per hotel policy.

§ Coordinating hotel reservations for guests when required.

§ Maintaining positive relations with other departments.

§ Ensuring that up-to-date of current facts of the hotel product, including room types, rates, relative features and facilities, food and beverage outlets/promotions, spa, fitness center and etc.

§ Keeping updated with all policies and procedures of the hotel.

§ Assisting all other areas of the hotel when required.

§ Performing other duties assigned by the supervisor.

Yêu Cầu Công Việc

§ At least Bachelor degree in any field

§ New graduate who taken internship in related field or at least 1 year experience in front office

§ Good inter-personality skills, outgoing, and friendly

§ Strong in English communication skills

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.