Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Tìm kiếm việc làm

Personal Assistant to General Manager

  • Thanh Hóa (Thị xã Sầm Sơn)
  • Trưởng nhóm / Giám sát
  • Nhân viên chính thức
  • Đại học
  • 2 - 3 Năm
  • Lương thỏa thuận
  • Du lịch, Dịch vụ khách hàng, Nhà hàng / Khách sạn
  • 31/12/2018

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép

Mô Tả Công Việc

  • Carry out daily administrative activities of the Executive office while adhering to FLC Group Standards, policies and procedures
  • Provide secretarial support to the General Manager
  • Ensure all communications, particularly relating to owners, guests and the Corporate office are handled promptly and professionally
  • Having a strong role in building  and maintaining the company culture
  • Receive and distribute mail
  • Ensure outgoing mail is dispatched in a timely manner
  • Provide minutes to Executive Team Meetings and compile management reports in a timely and accurate manner if necessary
  • Maintain adequate supplies of office stationary
  • Identify and build internal and external relationships
  • Carry out all filing
  • Comply with all key security mandates
  • Report any maintenance issues or hazards
  • Translate/Interpret as requirement
  • Report defective materials and equipment
  • Assist with special projects related to the Executive Office
  • Perform other tasks as assigned by management

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum 3 years in a similar position
  • Have experience in 5* resort & hotel is preferred.
  • Fluent in English and one other language preferred.
  • Effective negotiation, influencing and communication skills
  • Strong organization skills, multi-task oriented and good time management
  • Prepare official correspondence on behalf of the managements to both internal and external communications verbally and in writing
  • Ability to effectively deal with internal and external customers, some of whom will require high levels of patience, tact and diplomacy

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.